خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

با شروع به ساخت ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان ، خیرین مزینانی نیز دست به کار شده و اولین مبلغ اهدایی خود را جهت هر چه زودتر تکمیل شدن مرکز اهدا نمودند .

به گزارش خانه بهداشت مزینان و به نقل از شورای اسلامی مزینان ؛ آقای حاج اکبر مزینانی حاج محمد علی پدر بزرگوار شهید علی مزینانی بعد از بازدید از روند ساخت مرکز بهداشتی درمانی ، مبلغ 500000 تومان اهدا نموده که امیدواریم با همت والای مزینانیهای عزیز هر چه زودتر شاهد تکمیل پروژه ذکر شده باشیم .

شایان ذکر است خانواده محترم شهید علی مزینانی مبلغ 500000 تومان دیگر نیز به دیوار کشی و حصار بندی گلزار شهدا در مزینان نیز کمک کردند .

۲ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۰
مهدی تاج مزینانی

در رزمایش گردان بیت المقدس بسیج حوزه امام رضا (ع) شهرستان داورزن ، تست سلامت بسیجیان توسط کادر بهداشت ودرمان صورت گرفت .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ طبق هماهنگی های صورت گرفته حوزه امام رضا (ع) و خسروجردی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن در خصوص معاینات بسیجیان در روز رزمایش ، اکیپ سه نفره کادر شبکه متشکل از مهدی تاج مزینانی ( مزینان ) ، سید حسن موسوی ( داورزن ) و سید تقی هاشمی اصل ( بیزه ) در محل رزمایش حاضر و معاینات بسیجیان را انجام دادند .

در حین انجام معاینات که شامل اندازه گیری قد ، وزن ، محاسبه نمایه توده بدنی ، فشارخون و معاینات قلبی بود ، آموزشهای لازم نیز به گروه هدف ارائه گردید و یک مورد فشار خون بالا بعد از هماهنگی های صورت گرفته با اورژانس به پزشک ارجاع گردید که پس از دریافت خدمت در مرکز بهداشتی درمانی خوشبختانه با سلامت کامل به منزل بازگشت .

لازم به ذکر است در رزمایش دیگر که همزمان با این رزمایش در مقیسه صورت گرفت نیز اکیپی شامل از مهندس شهرآبادی ، سلیمانی و ده نبی به انجام تست سلامت مبادرت ورزیدند .

 

 

 

 

 

۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۴
مهدی تاج مزینانی

بعد از پیگیریهای بسیار و رأی زنی با مسئولین امر ، خانه بهداشت مزینان نیز همزمان با نقشه کشی مرکز بهداشتی درمانی به دست تعمیر سپرده شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ بعد از پیگیریهای مکرر و گزارشات خانه بهداشت مزینان در خصوص فرسوده بودن بافت ساختمان و خرابی کف و سیستم فاضلاب و ... مهندس دشتی ضمن اعزام پیمانکار مربوطه جهت انجام تعمیرات ، شخصآ جهت نقشه برداری از ساختمان مرکز و نیز بازدید از خانه بهداشت ، به مزینان آمد .

لازم به ذکر است که چند سالی است این موضوع به عنوان یکی از مشکلات اصلی بهداشت مزینان به شمار می رود و حمایت شورای اسلامی مزینان نیز در این خصوص یار و مددکار خانه بهداشت بود

مهندس خسروجردی ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن نیز که نظر مساعدی روی مزینان دارند به اجرای دقیق و به موقع  این دو پروژه مهم در مزینان تأکید داشته و طی تماسی با مهدی آزاده فعلآ خانه بهداشت مزینان به ساختمان نو ساز دهیاری انتقال پیدا کرد .

برای مشاهده بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید

۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۷
مهدی تاج مزینانی

چند روزی است از سوی بعضی دامداران شاهد نابودی درختان کاشته شده در مزینان هستیم و با توجه به تذکرات فراوان ، کو گوش شنوا ....

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ هنوز دو سه ماهی بیشتر از روز درختکاری در مزینان نگذشته و همه ما اثرات این حرکت مثبت که با تلاش تمامی اهالی مزینان و نیز شورای اسلامی ، دهیاری و مرکز بهداشت و سایر اقشار مزینان همراه بود را در اطراف دیار عزیزمان شاهد هستیم و درختها چهره زیبایی به مزینان داده اند .

اما ، هر از چند گاهی شاهد حرکت واقعا ناپسندی از سوی تعداد اندک شماری دامدار هستیم که با بی مهری تمام با این درختها برخورد می کنند و با توجه به تذکرات مکرر شورا و دهیاری و مردم طبیعت دوست مزینان ، دامهای خود را از مسیر درختها عبور داده و بی توجه به بعضی دامهایشان هستند که به درختها صدمه می زنند و همه ما به خوبی می دانیم که اگر این حرکت ادامه دار باشد زحمات کشیده شده در این راه بی ثمر خواهد بود .

خانه بهداشت مزینان نیز به نوبه خود بارها و بارها این حرکت را ناپسند تلقی نموده و با این گونه اشخاص به گفتگو پرداخته و لی نرود میخ آهنی در سنگ...

البته باید در نظر داشت که همه دامداران عزیز دخیل در این کار به حساب نیایند و فقط تعداد اندکی هستند که مبادرت به انجام چنین عملی می نمایند اما در هر صورت وظیفه رسانه شفاف سازی است و اگر لازم باشد در ادامه راه از ذکر نام افراد نیز دریغ نخواهیم کرد .

منظور ما نیز از انعکاس این خبر بیدار نمودن اذهان خفته ایست که می دانند این حرکت باعث نابودی درختان است ولی تا کنون خاموش مانده اند .

از تمامی دوستان و همراهان تقاضا داریم در خصوص جلوگیری از این حرکت ناشایست اگر راه حلی به نظرشان می رسد عنوان نموده تا نسبت به انجام آن مبادرت ورزیم .

 

 

 

۲ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۴
مهدی تاج مزینانی