خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

هیچ دانی حکمت باران در این ایام چیست

آب و جارو می زند بهر محرم کوچه را ...

اولین باران پائیزی در مزینان به روایت تصویر






مهدی تاج مزینانی

دکتر مسلم ریاست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دعوت مهندس خسروجردی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن و مهدی آزاده شورای اسلامی مزینان را پاسخ گفت .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ در پی پیگیریهای مستمر سرپرست شبکه بهداشت و درمان داورزن و مهدی آزاده در خصوص اتمام پروژه ساختمان مرکز بهداشتی درمانی مزینان ، امروز در حین برگزاری مراسم روز جهانی بهداشت محیط در داورزن که با تلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن در حال برگزاری بود ، دکتر مسلم به مزینان آمد و از نزدیک میزان پیشرفت پروژه را مشاهده کرد .

در این بازدید حجت الاسلام معلمی فر ضمن عرض خوش آمد گویی ، یادی نیز از بانی و خیر محترم این حرکت خداپسندانه مرحومه حاجیه خانم رفیعی نمود .

مهدی آزاده مطالبی در این خصوص بیان نموده و از طرف اهالی مزینان خواستار تکمیل پروژه شد .

دکتر مسلم نیز کلیاتی در مورد طرح عنوان کرده و به میزان اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه اشاره نمود .

دکتر مسلم مبلغ لازم جهت تکمیل پروژه مرکز بهداشتی درمانی مزینان را بالغ بر ده میلیارد ریال دانست و افزود : امیدواریم خیرین محترم مزینانی در ادامه راه به کمک دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بشتابند .

وی در گفتگو با مهندس خسروجردی از مبلغ تصویب شده جهت شروع فاز بعدی طرح سخت گفت و پیگیری در این خصوص را خواستار شد .

در ادامه مهندس خسروجردی که تا کنون سهم بسزایی در اجرای پروژه در مزینان داشته است از قراداد طولانی مدت با خانم دکتر معین جهت کار در مرکز بهداشتی درمانی مزینان سخن گفت که امیدواریم مشکل خاصی در این زمینه بوجود نیاید .

شایان ذکر است خانم دکتر معین از روز سه شنبه به صورت رسمی در مرکز بهداشتی درمانی مزینان به ویزیت بیماران پرداخت .


مهدی تاج مزینانی

داود اندیک به عنوان نماینده متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خانه بهداشت مزینان در همایش روز بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان داورزن لوح تقدیر دریافت کرد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ داود اندیک متصدی سوپر مارکت در مزینان بعد از معرفی شدن به عنوان نماینده ی متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از این پس مسئولیتی خطیر بر عهده خواهد داشت و در برنامه های بهداشتی باید حضور فعال داشته باشد .

گفتنی است در صورت مشاهده ی تخلف بهداشتی که منجر به معرفی نماینده به تعزیرات گردد ، از نمایندگی ساقط و متصدی دیگری معرفی خواهد شد .

به زودی تعریف جامع تری از وظایف نماینده متصدیان در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

مهدی تاج مزینانی

جلسه شورای بهورزی با حضور بهورزان شاغل در مرکز بهداشتی درمانی مزینان برگزار شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ جلسه شورای بهورزی هر ماه در خصوص مسائل مختلف بهداشتی و درمانی در مرکز بهداشتی درمانی مزینان برگزار می گردد .

در این جلسه نیز کاردانهای بهداشت مبارزه ، بهداشت محیط و حرفه ای ، بهداشت خانواده و مامایی به بیان دستورالعملها و برنامه های پیش رو پرداختند .

مهدی تاج مزینانی

بهورز مزینان به همراه نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن با حضور در مدارس مزینان بازگشایی مدارس را تبریک گفت

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ مدرسه ابتدایی مزینان ، راهنمایی و دبیرستان پسرانه دکتر علی شریعتی مزینان ، دبیرستان دخترانه هجرت و خوابگاه و مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای مزینان از جمله مدارسی بودند که در این روز مورد بازدید قرار گرفتند .




مهدی تاج مزینانی