خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

مهدی تاج مزینانی


همزمان با آغاز طرح واکسیناسیون پنج گانه جهت کودکان دو ماهه ، کارگاه مراقبت اطفال ویژه ی بهورزان بر گزار شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ مهمانان ویژه ی این کارگاه خانم چرمچی از معاونت بهداشتی  و خانم محمدی از آموزشگاه بهورزی بودند و مباحثی در خصوص مراقبت از کودکان ارائه نمودند .

در ابتدای کارگاه و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید ، مهندس خسروجردی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و بهورزان به بیان اهداف کارگاه پرداخت و با توجه به همزمانی برگزاری کارگاه و آغاز واکسیناسیون پنج گانه ، دقایقی در این خصوص توضیحاتی ارائه نمود .

مهندس شهرآبادی نیز که به عنوان سرپرست واحد بهورزی شبکه ی بهداشت و درمان داورزن ، مسئولیت برگزاری کارگاه را بر عهده داشت دقایقی پیرامون نحوه ی برگزاری کارگاه و قوانین مربوطه توضیحاتی ارائه نمود .

در ادامه خانم محمدی مربی بهورزی و کارشناس مسئول واحد بهورزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن مباحث مربوطه را جهت بهورزان بیان داشت .

مسئولیت ارائه ی چند مبحث مختلف نیز بر عهده ی خانم چرمچی کارشناس برنامه ی کودکان از معاونت بهداشتی بود که در چند نوبت به بیان توضیحات پرداخته و در خلال توضیحات ، کار گروهی نیز در گروههای چند نفره توسط بهورزان انجام گرفت .

در حاشیه ی برگزاری کارگاه نیز ، با توجه به هفته ی ملی دیابت 20 لغایت 26 آبان ماه ، که با شعار " تغذیه ی سالم با صبحانه آغاز می شود " همراه بود ، بهورزان از سفره ی صبحانه مخصوص دیابتی ها که توسط خانه بهداشت مزینان طراحی و اجرا شده بود بازدید کردند .

مهدی تاج مزینانی

ریاست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از خانه بهداشت مزینان به صورت سر زده بازدید کرد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ در این بازدید کلیه امور مربوط به بهورزی توسط دکتر مسلم و خانم ده نبی ( امور اداری شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان داورزن ) بررسی و نکات لازم به بهورزان یاد آوری گردید .

بنا بر این گزارش دکتر مسلم بعد از بازدید مزینان از خانه بهداشت کلاته مزینان نیز بازدید به عمل آورد .

    
                                                       خانه بهداشت کلاته



مهدی تاج مزینانی

 

 

 

 



مهدی تاج مزینانی