خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

عازم به زیارت خانه خدا هستیم و از همه دوستان التماس دعا داریم .

دعای خیرتان را بدرقه راهمان کنید

۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۱
مهدی تاج مزینانی

اولین جلسه شورای بهورزی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن برگزار شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛  این جلسه با حضور معاون شبکه و معرفی و حضور خانم محمدی به عنوان کارشناس مسئول بهورزی شبکه بهداشت و درمان داورزن ، مهندس علوی ، شهرآبادی به عنوان مسئول بهورزی و نمایندگان بهورزان از هر مرکز بهداشتی درمانی در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن برگزار گردید .

در این جلسه اهم مشکلات پیش روی بهورزان در ارائه خدمات به جمعیت هدف ارائه و پیرامون راهکارها و راه حل های موانع و مشکلات بحث و تبادل نظر شد .

امید است با ادامه دار بودن این جلسات ، در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به اقشار مختلف جامعه توسط بهورزان قدمی مثبت برداشته شده و بهورزان نیز به عنوان یکی از خدمت گزاران به جامعه این جلسات را در راستای تحقق به این هدف مؤثر می دانند .

 

 

 

۲ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۰۵
مهدی تاج مزینانی


مهندس دشتی از مراحل اولیه ساخت ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان بازدید کرد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ، مهندس دشتی از کارشناسان و مهندسین مرکز بهداشت سبزوار و به عنوان یکی از زحمت کشان در حوزه فنی معاونت بهداشتی ، از روند زیر ساخت پروژه اظهار رضایت کرد .

مهندس بعد از بازدید جلسه ای با شورا و دهیاری مزینان داشتند و در این جلسه از پیاده نمودن نقشه ساختمان بر روی بتون با همکاری مهندسین معاونت بهداشتی خبر داد و میزان آهن و میلگرد مورد نیاز جهت ساختمان را به دهیار مزینان اعلام کرد .

وی در ادامه طی گفتگو با خانه بهداشت مزینان اظهار امیدواری کرد با کمک و مساعدت مردم منطقه و مسئولین ذیربط ، پروژه بدون وقفه به سرانجام برسد .

۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۱۸
مهدی تاج مزینانی

صبح امروز یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی یکی از شهروندان آبرودی در جاده داورزن به مزینان واژگون شد

به گزارش خانه بهداشت مزینان و به نقل از شاهدان کویرمزینان ؛ حوالی ساعت 9 صبح امروز دوشنبه بیست و دوم اردیبهشت یک دستگاه وانت پیکان متعلق به شهروند آبرودی در مقابل پارک جنگلی مزینان واژگون شد اما خوشبختانه به راننده خودرو آسیبی نرسید.

مهدی مزینانی رئیس شورای مزینان با اعلام این خبر به شاهدان کویرافزود : پس از آگاهی از حادثه واژگونی وانت پیکان ؛ اینجانب در محل حاضر شده و با چند نفر از همشهریان مزینانی به امداد راننده شتافتیم که شکر خدا آسیبی به این شهروند آبرودی نرسید و ما نیز پس از این جریان بار دیگر مراتب اعتراض و درخواست خود را برای تعریض جاده  با حضور در دفتر نماینده شهرمان جناب آقای مهندس سبحانی فر اعلام نمودیم.

شاهدان کویرمزینان در روزسه شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه نیز با انتشار مطلبی تحت عنوان :  آقای فرماندار ! جاده مزینان نیازمند توجه بیشتر است نسبت به حادثه آفرینی این جاده به مسئولین محلی و کشوری هشدار داده بود اما علی رغم انعکاس این مطلب در سایتهای رسمی شهرستان سبزوار و داورزن و همچنین نامه نگاری های متعدد شورای اسلامی مزینان تا کنون هیچ اقدامی از سوی مسئولین صورت نگرفته و طبق اخبار واصله فقط چند بشکه قیر برای ترمیم این جاده اختصاص یافته است!

۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۲۰
مهدی تاج مزینانی
در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛


نمایندگان در نشست علنی مجلس با طرح یک فوریتی تعیین تکلیف دوره های آموزشی تربیت بهورز مخالفت کردند .

مخالفت نمایندگان با کلیات طرح تعیین تکلیف دوره‌های تربیت به‌ورز

مشروح خبر را در ادامه مطلب بخوانید...
۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۳۳
مهدی تاج مزینانی
برای خواندن برنامه تحول نظام سلامت بر روی عکس کلیک کنید

تحول نظام سلامت

۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۳۸
مهدی تاج مزینانی

۱۵ اردیبهشت ماه « روز جهانی ماما مبارک »


شعار روز جهانی ماما " امروز جهان بیش از هر زمان دیگری به ماما نیازمند است "


 

خلقتی شگرف بر دستان ارمغانیت بوسه میزند...

صاحب دستان بهاری، روزت مبارک

اولین دستی که دست به دست فرشته های آسمانی

فرشته های زمینی را به ودیعه می ستاند


بهارت بی خزان باد...


۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۲۸
مهدی تاج مزینانی
روز جهانی بهداشت حرفه ای مبارک

28 آوریل در تقویم هجری شمسی مصادف با هشتم اردیبهشت ماه 1393 می باشد که روز جهانی بهداشت حرفه است با شعار :

ایمنی و بهداشت در استفاده از مواد شیمیایی در مشاغل

۳ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۵۴
مهدی تاج مزینانی

از صبح امروز وبا حضور حجت الاسلام معلمی فر روحانی مزینان ، مراحل ساخت مرکز بهداشتی درمانی مزینان آغاز شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ امروز شورای اسلامی و دهیاری مزینان با همراهی حجت الاسلام معلمی فر و چند تن از معتمدین محل مزینان به همراه برادر شهیدان حسینی و نیز کارکنان مرکز بهداشتی درمانی ، در محل احداث ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان جمع و شاهد شروع روند ساخت این مرکز بودند .

ابتدا حجت الاسلام معلمی فر آرزوی سلامتی برای همه خدمت گزاران به جامعه و نیز مزینانیهای خونگرم نموده و درخواست پیگیری مکرر تا اتمام پروژه را از سوی مسئولین ذیربط داشتند .

سپس در حرکتی در حضور حضار کلنگ احداث را به عنوان تبرک بر زمین کوبیده و با ذکر چند صلوات ، فضای معنوی قبل از شروع پروژه ایجاد شد .

مهدی آزاده ، که قبل از این زحمت هماهنگی و برنامه ریزی را به عهده داشت طی سخنانی از این شروع اظهار رضایت کرده و حضور روحانی مزینان را در روز اول کار ، خوش یمن دانست .

بعد از آن نیز معمار و کارگران حاضر ، تحت هدایت سید عبد اله جلالی دهیار ی مزینان کار خود را با استعانت از درگاه خداوند متعال شروع کردند .



در ادامه مطلب عکس بیشتری ببینید
۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۱۸
مهدی تاج مزینانی

با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان و هیئت همراه ، جلسه ای در خصوص شروع و پی ریزی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان در محل فعلی مرکز بهداشتی درمانی مزینان برگزار شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ با توجه به پیگیریهای مکرر شورای اسلامی و مساعدت و همکاری مهندس خسروجردی ، نقشه مهندسی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی ، طی جلسه ای امروز جهت بهره برداری تحویل شورای اسلامی و دهیاری مزینان گردید .

در این جلسه نظر زاده کارشناس اسبق بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت سبزوار که به تازگی مسئولیت گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن را عهده دار شده نیز حضور داشتند که این مهم را خدمت ایشان و همه مردم منطقه تبریک عرض می نماییم .

در ابتدای جلسه مهدی آزاده ضمن عرض خوش آمد گویی به مسئولین و نیز تیریک سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز تبریک ویژه خدمت حمید نظر زاده به عنوان انتخاب شایسته ایشان به عنوان مسئول گسترش شبکه ، مراتب قدر دانی مزینانی ها از پیگیریهای مهندس خسروجردی در خصوص هر چه زودتر شروع شدن پروژه را خدمت ایشان عرضه داشتند .

در ادامه مهندس خسروجردی اظهار امیدواری کرد با تلاش و پیگیری شورای اسلامی و دهیاری مزینان و نیز کمک و همدلی مردم شهید پرور مزینان و خیرین گرامی و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان ، پروژه ساخت مرکز بهداشتی درمانی مزینان از فردا شروع به کار و تا نتیجه نهایی ادامه دار باشد .

مهندس دشتی نیز که زحمت طراحی و تهیه نقشه را به عهده داشتند و انسافً فرد دلسوز در این زمینه می باشند ، در خصوص طراحی و نحوه اجرای نقشه توضیحاتی ارائه نمود .

جلسه مذکور با بازدید دسته جمعی از محل در نظر گرفته شده جهت ساخت مرکز بازدید به عمل آمد.







۰ لطفا اینجا نظر بدهید موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۰
مهدی تاج مزینانی