خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

درختان مزینان در خطرند

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ق.ظ

چند روزی است از سوی بعضی دامداران شاهد نابودی درختان کاشته شده در مزینان هستیم و با توجه به تذکرات فراوان ، کو گوش شنوا ....

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ هنوز دو سه ماهی بیشتر از روز درختکاری در مزینان نگذشته و همه ما اثرات این حرکت مثبت که با تلاش تمامی اهالی مزینان و نیز شورای اسلامی ، دهیاری و مرکز بهداشت و سایر اقشار مزینان همراه بود را در اطراف دیار عزیزمان شاهد هستیم و درختها چهره زیبایی به مزینان داده اند .

اما ، هر از چند گاهی شاهد حرکت واقعا ناپسندی از سوی تعداد اندک شماری دامدار هستیم که با بی مهری تمام با این درختها برخورد می کنند و با توجه به تذکرات مکرر شورا و دهیاری و مردم طبیعت دوست مزینان ، دامهای خود را از مسیر درختها عبور داده و بی توجه به بعضی دامهایشان هستند که به درختها صدمه می زنند و همه ما به خوبی می دانیم که اگر این حرکت ادامه دار باشد زحمات کشیده شده در این راه بی ثمر خواهد بود .

خانه بهداشت مزینان نیز به نوبه خود بارها و بارها این حرکت را ناپسند تلقی نموده و با این گونه اشخاص به گفتگو پرداخته و لی نرود میخ آهنی در سنگ...

البته باید در نظر داشت که همه دامداران عزیز دخیل در این کار به حساب نیایند و فقط تعداد اندکی هستند که مبادرت به انجام چنین عملی می نمایند اما در هر صورت وظیفه رسانه شفاف سازی است و اگر لازم باشد در ادامه راه از ذکر نام افراد نیز دریغ نخواهیم کرد .

منظور ما نیز از انعکاس این خبر بیدار نمودن اذهان خفته ایست که می دانند این حرکت باعث نابودی درختان است ولی تا کنون خاموش مانده اند .

از تمامی دوستان و همراهان تقاضا داریم در خصوص جلوگیری از این حرکت ناشایست اگر راه حلی به نظرشان می رسد عنوان نموده تا نسبت به انجام آن مبادرت ورزیم .

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۲)

۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۳۱ علی مزینانی عسکری
باسلام و عرض ادب
چشم حاجی به زودی مطلبی با در نظر گرفتن تمامی جوانب که به کسی برنخورد آماده ومنتشر می کنم

پاسخ ما :

سلام علی آقا وقتی کار خلافه بزار بر بخوره ، ما که دیگه باید عادت داشته باشیم به این جور چیزا

سلام ، واقعا برای این افراد بی مسئولیت متأسفیم

پاسخ ما :

ممنون از بازدیدتون ، ما نیز همین حس رو داریم ، دوباره به ما سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی