خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی


همزمان با آغاز طرح واکسیناسیون پنج گانه جهت کودکان دو ماهه ، کارگاه مراقبت اطفال ویژه ی بهورزان بر گزار شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ مهمانان ویژه ی این کارگاه خانم چرمچی از معاونت بهداشتی  و خانم محمدی از آموزشگاه بهورزی بودند و مباحثی در خصوص مراقبت از کودکان ارائه نمودند .

در ابتدای کارگاه و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید ، مهندس خسروجردی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و بهورزان به بیان اهداف کارگاه پرداخت و با توجه به همزمانی برگزاری کارگاه و آغاز واکسیناسیون پنج گانه ، دقایقی در این خصوص توضیحاتی ارائه نمود .

مهندس شهرآبادی نیز که به عنوان سرپرست واحد بهورزی شبکه ی بهداشت و درمان داورزن ، مسئولیت برگزاری کارگاه را بر عهده داشت دقایقی پیرامون نحوه ی برگزاری کارگاه و قوانین مربوطه توضیحاتی ارائه نمود .

در ادامه خانم محمدی مربی بهورزی و کارشناس مسئول واحد بهورزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن مباحث مربوطه را جهت بهورزان بیان داشت .

مسئولیت ارائه ی چند مبحث مختلف نیز بر عهده ی خانم چرمچی کارشناس برنامه ی کودکان از معاونت بهداشتی بود که در چند نوبت به بیان توضیحات پرداخته و در خلال توضیحات ، کار گروهی نیز در گروههای چند نفره توسط بهورزان انجام گرفت .

در حاشیه ی برگزاری کارگاه نیز ، با توجه به هفته ی ملی دیابت 20 لغایت 26 آبان ماه ، که با شعار " تغذیه ی سالم با صبحانه آغاز می شود " همراه بود ، بهورزان از سفره ی صبحانه مخصوص دیابتی ها که توسط خانه بهداشت مزینان طراحی و اجرا شده بود بازدید کردند .

خانم محمدی مربی بهورزی

خانم چرمچی کارشناس برنامه ی کودکان

انجام کار گروهی 

پس آزمون

سفره ی صبحانه مخصوص دیابتی ها


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی