خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

دکتر مسلم ریاست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دعوت مهندس خسروجردی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن و مهدی آزاده شورای اسلامی مزینان را پاسخ گفت .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ در پی پیگیریهای مستمر سرپرست شبکه بهداشت و درمان داورزن و مهدی آزاده در خصوص اتمام پروژه ساختمان مرکز بهداشتی درمانی مزینان ، امروز در حین برگزاری مراسم روز جهانی بهداشت محیط در داورزن که با تلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن در حال برگزاری بود ، دکتر مسلم به مزینان آمد و از نزدیک میزان پیشرفت پروژه را مشاهده کرد .

در این بازدید حجت الاسلام معلمی فر ضمن عرض خوش آمد گویی ، یادی نیز از بانی و خیر محترم این حرکت خداپسندانه مرحومه حاجیه خانم رفیعی نمود .

مهدی آزاده مطالبی در این خصوص بیان نموده و از طرف اهالی مزینان خواستار تکمیل پروژه شد .

دکتر مسلم نیز کلیاتی در مورد طرح عنوان کرده و به میزان اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه اشاره نمود .

دکتر مسلم مبلغ لازم جهت تکمیل پروژه مرکز بهداشتی درمانی مزینان را بالغ بر ده میلیارد ریال دانست و افزود : امیدواریم خیرین محترم مزینانی در ادامه راه به کمک دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بشتابند .

وی در گفتگو با مهندس خسروجردی از مبلغ تصویب شده جهت شروع فاز بعدی طرح سخت گفت و پیگیری در این خصوص را خواستار شد .

در ادامه مهندس خسروجردی که تا کنون سهم بسزایی در اجرای پروژه در مزینان داشته است از قراداد طولانی مدت با خانم دکتر معین جهت کار در مرکز بهداشتی درمانی مزینان سخن گفت که امیدواریم مشکل خاصی در این زمینه بوجود نیاید .

شایان ذکر است خانم دکتر معین از روز سه شنبه به صورت رسمی در مرکز بهداشتی درمانی مزینان به ویزیت بیماران پرداخت .


نظرات  (۲)

۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۲ معاون حاتمی
سلام و عرض ادب خدمت شما دوست محترم
وبلاگ آپدیتی دارید
در صورت تمایل به تبادل لینک به سایت من با آدرس زیر پیام بدهید

http://milad-hatami.ir

سلام اقای تاج اینقدر که بفکر داورزن و خسرو جردی هستی برای پ به فکر مزینان باش ببخشید

کود های حیوانی ، لوله آب ، سگ های ولگرد  باش   مزینان خراب نکن بخاطر دو بسته چای شرکت می تونستی خود شما یا به کسی دیکه بگی ببرند دفع کنند  و یه چیز دیگر کاسب های

مزینان بیشتر یها خوب هستند مگر اصغر کربلایی رجبعلی با ان مغازه خوب مشکل داشت

پاسخ:
سلام
قبل از پاسخ گویی به نظرتون اول ازتون به خاطر احساس مسئولیتی که نسبت به مزینان دارین تشکر می کنم و ممنونم از این که به وبلاگ خودتون سر زدین .
در خصوص مسائلی که مطرح فرمودین نیز بخاطر شخصی بودن وبلاگ نمیتونم جواب کاملی رو بهتون بدم ولی شما میتونین با شماره ی همراه خودم 09159728429 تماس بگیرین و یا اگر همشهری مزینانی هستین در فرصت مناسب به خانه بهداشت مزینان تشریف بیارین و بعد از گفتگو نظر ، انتقاد و پیشنهاد سازنده خودتون رو نسبت به بهتر شدن وضعیت کاری بنده بدین و حقیر بتونم از نظراتتون استفاده کنم . بی شک وظیفه ما خدمت به مردم مزینانه و مطمئن باشین در هر حالت هدف ما غیر از این نخواهد بود . موفق باشین ، یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی