خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان و هیئت همراه ، جلسه ای در خصوص شروع و پی ریزی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان در محل فعلی مرکز بهداشتی درمانی مزینان برگزار شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ با توجه به پیگیریهای مکرر شورای اسلامی و مساعدت و همکاری مهندس خسروجردی ، نقشه مهندسی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی ، طی جلسه ای امروز جهت بهره برداری تحویل شورای اسلامی و دهیاری مزینان گردید .

در این جلسه نظر زاده کارشناس اسبق بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت سبزوار که به تازگی مسئولیت گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن را عهده دار شده نیز حضور داشتند که این مهم را خدمت ایشان و همه مردم منطقه تبریک عرض می نماییم .

در ابتدای جلسه مهدی آزاده ضمن عرض خوش آمد گویی به مسئولین و نیز تیریک سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز تبریک ویژه خدمت حمید نظر زاده به عنوان انتخاب شایسته ایشان به عنوان مسئول گسترش شبکه ، مراتب قدر دانی مزینانی ها از پیگیریهای مهندس خسروجردی در خصوص هر چه زودتر شروع شدن پروژه را خدمت ایشان عرضه داشتند .

در ادامه مهندس خسروجردی اظهار امیدواری کرد با تلاش و پیگیری شورای اسلامی و دهیاری مزینان و نیز کمک و همدلی مردم شهید پرور مزینان و خیرین گرامی و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان ، پروژه ساخت مرکز بهداشتی درمانی مزینان از فردا شروع به کار و تا نتیجه نهایی ادامه دار باشد .

مهندس دشتی نیز که زحمت طراحی و تهیه نقشه را به عهده داشتند و انسافً فرد دلسوز در این زمینه می باشند ، در خصوص طراحی و نحوه اجرای نقشه توضیحاتی ارائه نمود .

جلسه مذکور با بازدید دسته جمعی از محل در نظر گرفته شده جهت ساخت مرکز بازدید به عمل آمد.







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۱
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی