خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

پزشکان گروه جهادی در مزینان

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ق.ظ

در ادامه فعالیتهای گروه جهادی دانشگاه تربیت مدرس تهران ، از صبح شنبه پزشکان گروه جهادی در مزینان بیماران را وبزیت کردند .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ پزشک فوق تخصص مامایی به همراه ماما و نیز دو دندانپزشک بیماران مزینانی و منطقه را رایگان معاینه نمودند .

بنا بر این گزارش دندانپزشکان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر قریب 100 بیمار از مزینان و روستاهای تابعه را ویزیت رایگان نموده و از این میان حدود 30 عدد دندان پوسیده توسط این دو پزشک کشیده شد .

پزشک فوق تخصص مامایی نیز در نوبت بعدازظهر 20 بیمار را ویزیت کرد و با وجود خستگی که در طول مسیر از تهران بر وی چیره شده بود ، با خوشرویی و سعه صدر خارج از زمان تعیین شده به ویزیت بیماران پرداخت .

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن به همراه بهورز مزینان و نیز مهدی آزاده ، شورای اسلامی مزینان ضمن عرض خوش آمدگویی به این عزیزان ، از حرکت خداپسندانه ایشان تقدیر و تشکر نمودند .

شایان ذکر است در این روز و از اولین ساعات کاری پزشکان ، تمامی بهورزان مزینان ، معصومه سادات مزینانی ، فاطمه مزینان و مهدی تاج مزینانی کمک و همراه شان بوده و در امر خدمت رسانی به مردم شریک شدند .








موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۶
مهدی تاج مزینانی

پزشک متخصص

پزشکان جهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی