خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

دهیار مزینان معرفی شد

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

در شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان طی مراسمی در مسجد جامع مزینان ، دهیار جدید مزینان معرفی شد .

 به گزارش خانه بهداشت مزینان و به نقل از شورای اسلامی مزینان ؛ رضا مزینانی ، دارای مدرک لیسانس عمران طی حکمی از سوی بخشداری مرکزی شهرستان داورزن به عنوان دهیار جدید مزینان معرفی و از امروز همشهریان عزیز می توانند جهت امور جاریه به ایشان مراجعه نمایند .

از چندی قبل به واسطه ی قانون جدید ، دهیار می بایست مدرک بالای دیپلم داشته و فاقد شغل دوم باشد ، که این امر باعث شد سید عبد اله جلالی که به تازگی و به مدت چند ماه بود در سمت دهیاری فعالیت می کرد استعفا داده و بعد از گذشت مدتی دهیار جدید معرفی شود .

خانه بهداشت مزینان نیز ضمن تبریک به این عزیز و آرزوی توفیق خدمت خالصانه ، امیدوار است دهیار جدید نیز به مانند دیگر عزیزان رویکرد مردمی داشته و به بحث بهداشت نیز اهمیت ویژه بدهد .

در شب معرفی دهیار جدید که متن حکم توسط مهدی آزاده ، ریاست شورای اسلامی مزینان قرائت و به دست حجت الاسلام معلمی فر تقدیم دهیار گردید ، از زحمات دهیاران قبلی به خصوص سید عبد اله جلالی تقدیر و تشکر به عمل آمد .

در پایان مهدی آزاده طی گزارشی عملکرد چند وقته شورای اسلامی را به سمع و نظر اهالی رسانده و از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه کاستی مراتب را مستقیما به شورای اسلامی و یا دهیاری اطلاع تا در اسرع وقت پیگیری لازم به عمل آید .

عکس از مهدی آزاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
مهدی تاج مزینانی

دهیار مزینان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی