خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

 

راهپیمایی روز قدس در شهرستان داورزن با حضور مردم خداجو از اقصا نقاط شهرستان برگزار شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن به همراه  مراکز و خانه های بهداشت تحت پوشش نیز هم نوا و همگام با سایر اقشار و ادارات در این راهپیمایی حضور داشتند .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در گفتگو با مدیر وبلاگ خانه بهداشت مزینان ، هدف از شرکت در راهپیمایی روز قدس را حمایت از آرمانهای ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه بیان کرد .

مهندس خسروجردی خاطر نشان کرد : امروز مردم شهرستان داورزن با حضور در راهپیمایی روز قدس پیام انزجار خود را از اقدامات خشن و غیر انسانی رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رساندند.

وی در ادامه افزود : شبکه بهداشت و درمان  شهرستان داورزن نیز بر خود لازم دانسته همراه با مردم و سایر ادارات در این عظم عظیم ملی شرکت کند .

مهندس نظرزاده معاون شبکه بهداشت و درمان نیز که امروز همراه مردم و راهپیمایان روزه دار بود ، از حضور مردم همیشه در صحنه منطقه و شهرستان داورزن تشکر و اظهار امیدواری کرد ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه هر چه زودتر به حق غصب شده شان رسیده و در جنگ علیه رژیم اشغالگر به یاری خداوند پیروز گردند .

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید ، یا اینجا را کلیک کنید



 

 

 

 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی