خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

بازدید مشترک شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن و شبکه دامپزشکی شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان با هدف در دسترس بودن گوشت و فرآورده های گوشتی سالم برای مردم ، آغاز شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ در ادامه این بازدید ها که اختصاصا از قصابی های شهرستان داورزن به عمل می آید ، امروز  قصابی های مزینان مورد بررسی قرار گرفت و بازدیدها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت .

شهرآبادی ، کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن به همراه کارشناس مجرب  شبکه دامپزشکی ، مسئولیت اجرای این طرح را عهده دار بودند و در روز بازدید از مزینان ، بهورز مزینان نیز در این بازدید ایشان را همراهی کرد .

دقت در بهداشتی بودن ساختمان قصابی ، داشتن کارت بهداشت ( کارت تندرستی ) متصدی قصابی ، بهداشت فردی ، بهداشت لوازم و وسایل ، داشتن گوشت ممهور به مهر دامپزشکی ( تأیید دامپزشکی ) ، و ... از جمله مواردی است که کاشناسان محترم در بازدیدهای صورت گرفته مورد بررسی قرار داده و با متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد .

شهرآبادی بعد از بازدید امروز اظهار امیدواری کرد ، در ایام ماه مبارک رمضان گوشت و فرآورده های گوشتی به نحو ارزنده و بهداشتی در بین مردم توزیع گردیده و مشکلی از این نظر در شهرستان بوجود نیاید .

وی با اشاره به اینکه از چند روز قبل یازدید ها شروع شده عنوان کرد : در صورت مشاهده هر گونه مشکل و عمل غیر قانونی از طرف متصدیان با شدت و حدت برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد .

کارشناس شبکه دامپزشکی نیز اظهار امیدواری کرد ، در ادامه بازدید ها مشکل خاصی مشاهده نشده و در صورت مشاهده موارد غیر قانونی از نظر دامپزشکی ، برخورد لازم توسط شبکه دامپزشکی صورت خواهد گرفت .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی