خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی
به زودی ساخت ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان آغاز می گردد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ با همت مسئولین علوم پزشکی سبزوار و پیگیریهای مداوم از جانب خسروجردی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن و تاکیدات شورای اسلامی و دهیاری مزینان ، تصویر سه بعدی از ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان تهیه و آماده بهره برداری شد .

قرار است تا چند روز آینده نیز نقشه مهندسی آماده و با حضور مسئولین امر روند ساخت مرکز بهداشتی درمانی درخور مردم شهید پرور مزینان شروع گردد .

در این میان مشکل اساسی که این روزها مردم مزینان ومنطقه با آن روبرو هستند ، عدم حضور پزشک ثابت در مزینان است که امید می رود با توجه به پیگیری دائم از سوی شورای اسلامی مزینان و نیز نظر خاص سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن نسبت به مزینان ، این مشکل نیز بزودی مرتفع شود .

خانه بهداشت مزینان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه دوستان ، آرزوی توفق روز افزون برای خدمتگزاران مردم داشته و از طرف همگی مسئولین امر از خیرین محترم مزینانی و منطقه جهت همکاری در ساخت مرکز دعوت به عمل می آورد .

بانی ابتدایی این مجموعه مرحوم حاجیه بتول رفیعی بوده که مبلغ 1500000000 ( یک میلیارد و پانصد میلیون ریال ) اهدا نموده و یادگاری از خود برای مزینان بجا گذاشت . " خداوند او را مورد رحمت واسعه خودش قرار دهد " .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۲)

۲۲ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۲۰ حسین مزینانی
سلام
خیلی خوب طراحی شده به امیدهر چه زودتر افتتاح شدن این مجموعه.

پاسخ ما :

سلام و عرض ادب
ما هم مثل شما امیدواریم که هر چه زودتر این طرح به ثمر بشنیه و شاهد افتتاحش باشیم . ان شاء اله
یا علی

سلام حاج مهدی
وزن عکسهای سه بعدی سنگینه ونتوانستم آن را ببینم و استفاده نمایم تدبیر کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی