خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

مراسم دید و بازدید از خانواده های عزیز از دست داده ی مزینانی در سال گذشته ، در هیئت حسینی (ع) مزینان برگزار شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ؛ این مراسم چند سالی است به این خاطر که اهالی مزینان در اولین روز سال بتوانند تسلیت خود را به تمام خانواده های عزادار مزینانی برسانند و از طرفی خانواده های داغدار در منزل خود به اذیت نیفتند ، با همت شورای اسلامی و دهیاری در هیئت حسینی (ع) مزینان برگزار می گردد .

امسال نیز این مراسم در هیئت برگزار شد و قاری بین المللی مزینان ، امیر طالبی مزینانی چند آیه از کلام اله مجید را قرائت نموده و بعد از ایراد سخنرانی توسط حجت الاسلام معلمی فر ، محمد شریفی نام تمام افرادی که سال گذشته از جمع مزینانی ها جدا شده بودند را برای مهمانان و مزینانی های حاضر در هیئت بازگو کرد و پیام تسلیت مزینانی ها را به خانواده های داغدارشان رساند .

مهدی آزاده ریاست شورای اسلامی مزینان در ادامه ی مراسم گزارش سه ماهه ی فعالیت خود را از ابتدای کار و دیدارهایش با وزیران کشور از جمله وزیر بهداشت و دیگر مسئولین و خدمت گزاران مردم در نهادهای مختلف را شرح داد و با مشارکت دهیاری مزینان از افراد ذیل به مناسبت های مختلف ، با اهدای هدایایی قدر دانی نمود .

حجج اسلام معلمی فر و شیخ محمد مزینانی ، قاری بین الملل مزینان امیر طالبی ، محمد شریفی شورای اسبق مزینان ، حسین محمدی ، محسن مزینانی محمد راننده دهیاری ، جواد مظفری آبدار مزینان از روستای صدخرو و خانواده ی مرحوم اصغر مزینانی (قاضی) .

خانه بهداشت مزینان نیز از طرف تمامی همکاران در شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان داورزن ، ضمن عرض تسلیت به خانواده های عزیز از دست داده ی مزینانی ، برای عزیزان از دست رفته از درگاه متعال طلب مغفرت دارد .





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۲
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۲)

سلام بنده بخاطر علاقه شدید شما به مزینان بخصوص کارهای فرهنگی و ... تقدیرو تشکر مینمایم و سال جدید را خدمت شما مدیر دلسوز تبریک عرض نموده. وسال خوبی را برای شما آرزومندم

پاسخ ما

سلام و ارادت بنده خدمت شما دوست و همراه ارجمند ، امیدوارم سال نو سالی سرشاراز پیروزی و موفقیت در همه ی عرصه های کاری و خصوصی برای شما دوست عزیز و همه ی مسلمانان باشد و تبریک بنده را نبز پذیرا باشید .
در مورد مزینان نیز آنچه در توان است دریغ نخواهیم کرد و جز انجام وظیفه کار خاصی انجام نمی دهیم . " یا علی "


سلام حاجی
تصویرورودی کار ورود به وبلاگ را مشکل کرده و همچنین عکس خوبی انتخاب نشده اگر شما دیوار ارگ را می گذاشتید به مراتب بهتر بود چون دروازه ورودی مزینان محسوب می شود
منتظر اخبار به روز شما هستم تا من هم به قول شما بدزدم وبه این دزدی افتخار می کنم

پاسخ ما

سلام گرم ما رو نیز پذیرا باشید
حق با شماست ، عکس ورودی فعلا آزمایشی است و مشکل به زودی برطرف میشه . ممنون از دقت نظرتون و ما نیز از اخبار به روزتون با قلم زیبایی که دارین استفاده خواهیم کرد . یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی