خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

طرح دوستاران بهداشت محیط در مزینان برگزار شد

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ


بعد از هماهنگی های صورت گرفته بین خانه بهداشت مزینان و مدیر مدرسه ی راهنمایی دخترانه ی شهدای مزینان در روز ملی بهداشت محیط طرح " دوستاران بهداشت محیط "در این مدرسه اجرا شد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ;  خانم شریف نیا مدیر مدرسه ی دخترانه ی مزینان که همکاری خوب و مناسبی با خانه بهداشت مزینان دارد ، بعد از هماهنگی با مهدی تاج مزینانی ( بهورز خانه بهداشت ) ، طرح جمع آوری زباله های حیاط و اطراف مدرسه ی راهنمایی را با همکاری معلمان و دانش آموزان به اجرا در آورد.

در این طرح که همزمان با روز ملی بهداشت محیط اجرا شد ، ابتدا زنگ بهداشت محیط توسط تاج مزینانی به صدا درآمد و بعد از آن دانش آموزان که نایلون های زباله را در دست داشتند به همراه بعضی از معلمانشان ، مشغول جمع آوری زباله از سطح حیاط مدرسه شدند .

شریف نیا هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بهداشت محیط دانست و به این نکته نیز اشاره کرد که : در هنگام مسافرت و یا هنگام تفریح در دامن طبیعت و محیط پیرامون شهر و روستاها ، اگر هر فرد خود را مسئول بهداشت بداند ، این همه زباله جمع نشده و دامن طبیعت به تباهی کشیده نخواهد شد .

وی خاطر نشان کرد ، در چند روز آینده با توجه به فرا رسیدن ایام درختکاری ، در محیط مدرسه راهنمایی دخترانه ی شهدای مزینان نیز درخت کاری صورت خواهد گرفت که برای تسطیح و کاشت و بوجود آوردن فضای سبز مناسب برای مدرسه ، کمک مزینانی ها و خیرین مدرسه ساز مورد نیاز می باشد .





 


 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی