خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی
با پیشنهاد دکتر عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی و تصویب نمایندگان مجلس ٬ دوره آموزشی بهورزان تا سقف 2سال به عنوان سنوات خدمتی آنها محسوب می‌شود .

به گزارش خانه بهداشت مزینان و به نقل از خبرگزاری مهر ; در جلسه علنی روز پنجشنبه (۱۷/۱۱/۹۲) مجلس شورای اسلامی و درادامه رسیدگی به بخشهای هزینه ای بودجه 93 نمایندگان مجلس با پیشنهاد الحاقی محمد عثمانی با 110رای موافق 40 رای مخالف و 70 رای ممتنع موافقت کردند.

بر اساس این پیشنهاد مصوب شده به لایحه بودجه ٬ مدت دوره آموزشی بهورزان در سقف دو سال، به عنوان سنوات خدمتی آنان منظور می گردد.

این خبر ابتدا در سایت بهورزان استان مرکزی مشاهده و منبع خبر نیز خبرگزاری مهر ( قطره ) می باشد . محمد عثمانی نیز در وب سایت رسمی خودش این خبر را انتشار داده است .

خانه بهداشت مزینان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و قدردانی ویژه ازمحمد عثمانی و آرزوی توفیق بیشتر در عرصه ی خدمت رسانی به مردم شریف ایران برای این عزیزان ٬ تصویب این طرح را به همه ی همکاران تبرک گفته و از طرف همکاران بهورز از مسئولین امر قدردانی می کند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۶
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز
ضمن آرزوی موفقیت برای شمادر همه زمینه های زندگی،
این سایت توسط آقای حقیقی وبهورزان مرودشت شیراز راه اندازی شد وپس ازیکسال ازبازگشایی آن با مخالفت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اخطاربه اقای حقیقی به علت عدم رسمیت سایت به عنوان سایت رسمی بهورزان کشور وحتی استان شیرازدستور انسدادسایت داده شد.
البته پیگیر هستیم ک بتونیم برای رسمیت سایت کاری کنیم.حتی به عنوان پایگاه اطلاع رسانی استان مرکزی
خبرهای سایت هم توسط اعضا ک ازبهورزها بودن یا از خبرگزاریها جمع آورب میشده
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۱۲ علی مزینانی
حاج مهدی جان سلام
مطلبی در باره مخدر جدید برایت ایمیل کردم که برای این وب مناسب است
ضمنا با توجه به اینکه سه وبلاگ خوب داری در بخش های مختلف اخبار مزینان را کار کن شکرخدا پیشرفت خوبی هم داشتی و اگر ادامه بدهی می توانی به عنوان خبرنگار منطقه به رسانه های استان و کشور فعالیت کنی و از این راه علاوه برصواب مزد مادی هم ببری
این را بدون تعارف می گویم

پاسخ ما

سلام علی آقا از اینکه به بنده لطف دارین ممنون ، مطلبی که فرستاده بودین رو مطالعه کردم ، چند وقت جلوتر ماجرای این مار خوش خط و خال برای خانه بهداشت ما توسط اداره نامه نگاری شده و ما نیز بر حسب وظیفه در مدارس مزینان و منطقه کلاس آموزشی برای دانش آموزان و والدین ایشان راجع به همین مسئله داشته ایم . اما در خصوص استفاده از این مطلب در وبلاگ باید بگویم ایده ی خوبی است و حتما مطلب ارسالی شما به همراه مطالب قابل ذکر دیگر بزودی استفاده خواهد شد . ممنون یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی