خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

مسابقات فوتسال جام دهه فجر برگزار گردید

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ق.ظ
مسابقات فوتسال ٬ جام دهه مبارک فجر در مزینان بعد از پیگیریهای فراوان جوانان ورزشکار مزینانی ٬ با همت و همکاری شورای اسلامی مزینان ٬ مهدی آزاده و نیز دهیار پر تلاش این روزهای مزینان ٬ سید عبداله جلالی ٬ از سیزدهم بهمن ماه آغاز و در حال برگزاری می باشد .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ٬ با توجه به اینکه ورزش یکی از مهمترین راههای پیشگیری از ییماریهای مختلف از جمله بیماریهای قلبی ـ عروقی و همچنین بیماری سرطان می باشد ٬ مقارن شدن این مسابقات با ایام مبارزه با بیماری سرطان (14 لغایت 20 بهمن ماه )  نوید بخش سلامت مردم مزینان در مقابل این بیماری است . 

مهدی آزاده که شخصا مسئولیت برگزاری این مسابقات در مزینان را بر عهده گرفت ، در گفتگویی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات در مزینان را تحکیم ارتباط مزینان با منطقه و نیز شناساندن استعدادهای ورزشی مزینان در سطح شهرستان عنوان نمود .

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه سالن ورزشی مزینان چند سالی است ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است ، این مسابقات شروعی مناسب برای برگزار نمودن سایر مسابقات در رشته های مختلف ورزشی است و این قول را به همه مردم و جوانان ورزشی و ورزش دوست مزینان دادند که در ادوار مختلف مانند ماه مبارک رمضان و ... مسابقات در چند رشته مختلف در سالن مزینان برگزار گردد .

در این دوره از مسابقات هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در حال رقابت هستند که در گروه یک تیمهای : مهر ٬ کلاته مزینان ٬ فرومد و تیم الف مزینان حضور داشته و در گروه دو تیمهای : کاهک ٬ تیم ب مهر ٬ سویز و تیم ب مزینان حضور دارند .




 


 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی