خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

مرکز بهداشتی درمانی مزینان تغییر مکان یافت

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ق.ظ
با حضور مسئولین شهرستان و نیز شورای اسلامی و دهیار مزینان توافقنامه جابجایی مرکز بهداشتی درمانی مزینان انجام و این مرکز جهت تخریب ساختمان قدیمی و نوسازی مرکز ، جابجا گردید .

به گزارش خانه بهداشت مزینان ; بعد از جلسه آذر ماه در مزینان و تصویب تخریب مرکز بهداشتی درمانی مزینان و احداث ساختمان نو ساز ، در چند روز گذشته و با هماهنگی قبلی ، با همکاری دهیار و شورای اسلامی مزینان کلیه وسایل و لوازم مرکز مزینان به ساختمان مجاور مرکز که سابقا پانسیون پزشک بود انتقال یافت .

این اقدام به استحضار مردم مزینان و منطقه رسیده و امید است با عنایت خداوند و همت و تلاش دست اندر کاران برنامه و همچنین شورای اسلامی و دهیاری مزینان ، این حرکت هر چه سریعتر صورت پذیرفته و شاهد نوسازی این مجموعه و نیز دیگر مجموعه های این چنینی در مزینان باشیم .

بودجه این پروژه مهم از محل مبلغ اهدایی مرحومه حاجیه خانم رفیعی برداشت خواهد شد و در ادامه نیز خیرین نیکوکار مزینان تا هر کجا کمکهای خود را روانه ی این پروژه نمایند ، ادامه خواهد یافت و از آن پس این ساختمان به عنوان پروژه ی در حال ساخت معاونت بهداشتی محسوب و از محل اعتبارات مرکز بهداشت تأمین خواهد شد .

در این راستا مهدی آزاده در گفتگو با خانه بهداشت مزینان اظهار امیدواری کرد خیرین مزینانی هر چه در توان دارند در این امر خداپسندانه شرکت و شورای اسلامی و دهیاری و به خصوص مرکز بهداشت را یاری رسانند .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۸
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۱)

۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۶ علی مزینانی
باسلام
در لید خبر تخریب شده تخرب در پاراگراف آخر بهداشت شده بهدشت اصلاح شود

پاسخ ما

با سلام ممنون از اینکه گوشزد کردین . چون وقت تنگ بود ، با عجله نوشتم . یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی