خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

چرا برخی کارمندان زود پیر می‌شوند؟

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ق.ظ

یک روان شناس بالینی گفت: فراهم نشدن سلامت روانی کارمندان عوارض ناگواری از جمله پیری زودرس و به خطر افتادن بنیان و محیط خانواده را به دنبال دارد.

محمد یعقوبی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه لازم است افراد برای انتخاب شغل به خلقیات خود توجه کنند، اظهار کرد: افراد باید در انتخاب شغل دقت کنند و شغلی را برای خود برگزینند که مطابق با شخصیت درونی آن‌ها باشد. وی با بیان اینکه افرادی که شخصیت درون گرا دارند بهتر است به شغلی بپردازند که حالت برون گرایی نداشته باشد، افزود: معمولا افراد درون گرا دوست دارند در بخش‌های کم رفت و آمد تر و در محیطی به دور از امر و دستور کارفرما و ارباب رجوع مانند قسمت بایگانی فعالیت کنند، اما افراد برون گرا علاقه‌مند به ارتباط مستقیم با ارباب رجوع هستند.

این روان شناس بالینی با اشاره به اینکه انتخاب شغل مطابق شخصیت موجب می‌شود افراد از کار خود لذت ببرند، اضافه کرد: برای تامین سلامت روانی در محیط کار لازم است از شغل خود راضی باشیم و با علاقه‌مندی شغل خود را انتخاب کنیم.

منبع خبر : وبلاگ مهندسی بهداشت حرفه ای سبزوار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۹
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی