خانه بهداشت مزینان

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

وبلاگی در خصوص معرفی فعالیتهای خانه های بهداشت و مدیریت بیماریها

طبقه بندی موضوعی

به گزارش خانه بهداشت مزینان و به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ; دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به مناسبت روز پژوهش پیامی صادر نموده و هفته ی پژوهش را نیز به همه ی دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتید، فرهیختگان و دانشجویان تبریک ویژه گفته است .

متن پیام به شرح ذیل است

پژوهش فرآیند تولید علم است و تولید فناوری به کارگیری یافته های پژوهشی است. تاثیرگذاری پژوهش و فناوری در تمدن کنونی دنیا و در آینده آن بسیار روشن و بدیهی است و هر چه در تاریخ بشری به زمانهای اخیر نزدیک میشویم این تاثیرگذاری بیشتر می شود .

    برگزاری هفته پژوهش و فناوری، شروعی برای ایجاد فرصتهایی است که دانشگاه به صورت نظام یافته برای خدمت به پژوهش و پژوهشگران ایجاد میکند و بخشهای پژوهشی دانشگاه در اقدامات خود، همّت و قابلیت برای ارائه چنین خدماتی را آشکار می سازند. استفاده از فرصت های این هفته برای گرامی داشت پژوهش و پژوهشگری البته امری لازم است، اما آنچه نکوداشت مقام عالم و تولید علم را ممکن می سازد، فرهنگ پژوهش و فناوری را گسترش می دهد و اعتلای پژوهش را در پی دارد،  

خوشبختانه در سالهای اخیر با پیگیری سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه علمی، شاهد رشد قابل توجه تولیدات علمی در کشور بوده‌ایم، ولی آنچه که می‌تواند این رشد را به توسعه پایدار کشور گره‌ زده و موجب پویایی و اثربخشی مؤسسات علمی شود، مدیریت هدفمند پژوهش در عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی کشور است. زیرا توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود. در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می شود. علاوه بر این توسعه آتی پژوهش در هر کشور مبتنی بر گسترش رویکرد پژوهش مدار در آموزش آن کشور است که از سطح آموزش ابتدایی شروع شده و تا پایان تحصیلات دانشگاهی استمرار می یابد. توسعه پایدار و همه جانبه در هر کشوری به نحو قابل توجهی در گرو گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی آن کشور است، اگر نگاهی درازمدت به امر پژوهش داشته باشیم، شاید مهم تر از انجام پژوهش در زمینه های مختلف، گسترش رویکرد پژوهش مدار در آموزش مقاطع مختلف تحصیلی باشد. درواقع پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می آید. اگر پژوهشی صورت نگیرد دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد چرا که بدون انجام پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود.

نامگذاری روز 25آذرماه به نام روز پژوهش، نشان از اهمیت آن در توسعه همه جانبه کشوردارد. اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این هفته به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتید، فرهیختگان و دانشجویان دانشگاه  بر خود لازم می دانم از خدمات علمی و پژوهشی این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

امید آن دارم که با تلاش و همت همه شما پژوهشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیر دانشگاه در این عرصه باشیم و بتوانیم با استفاده از خرد جمعی سبب ارتقاء  و مرتبه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و فعالیت مناسب مراکز تحقیقاتی وابسته شویم.

 

دکتر علیرضا مسلم

رئیس دانشگاه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۵
مهدی تاج مزینانی

نظرات  (۵)

۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۳ امید جاودان
قطاری سمت خدا میرفت ،
همه مردم سوار شدند ،
وقتی به بهشت رسید همه پیاده شدند
یادشان رفت مقصد خدا بود نه بهشت

پیش من هم بیاین خوشحال میشم .
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۶ افزایش بازدید با روشی جدید
--------------------

سلام
خوبی؟
من بدون این که وارد وبلاگ شما بشوم به شما و صدها وبلاگ دیگه دارم به سرعت نظر میدم
دوست داری آمار بازدید (بازدید نه .... بازدید کننده واقعی) و نظرات وبلاگت به طور واقعی به صورت وحشتناکی بالا بره
روشی جدید و کاملا واقعی بدون هیچ گونه تقلب که باعث افزایش آمار بازدید و نظرات وبلاگ یا سایت شما میشود

در هر ساعت 400 بازدید کننده واقعی از وبلاگ خود داشته باشید

حتما یه نگاهی بکن چون روشی متفاوت و کاملا جدید هستش و ضرر نخواهی کرد
حتما با نظراتتون ما رو در ارائه بهتر خدمات یاری کنید
منتظرم حضورت هستم
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۴:۰۰ آریــــــــــــــــــــا
سلامت باشند رفقایی که تاریخ انقضا ندارند!
۲۷ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۳ امید جاودان
هیچ کس مجبور نیست، انسانِ بزرگی باشد.

تنها، انسان بودن کافی است.

پیش من هم بیاین خوشحال میشم .
۰۵ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۴ کسب درامد از اینترنت و افزایش بازدید
سلام. چند باره بهت پیشنهاد میدم که اگه میخای از اینترنت ماهانه یک میلیون کسب درامد کنی و به راحتی پولدار شی یا از وبلاگت کسب درامد کنی و یا اگر میخای امار وبلاگت بیشتر از این شه و به مرز 400 هزار نفر در روز برسه و تعداد نظرات وبت هم روزی سه هزار نظر بشه به سایتم بیا و محصولات افزایش بازدید وب و کسب درامد از اینترنت رو دانلود کن پس بیا حتما سری بزن زود منتظرم .
ادرس سایت افزایش بازدید و کسب درامد از اینترنت . در زیر است . ادرس را در مرورگر خود کپی کنید

http://tavanhasrat.blogfa.com

حتما سری بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی